You are here: Blog
22 augustus 2017

kleur effectiefAls Interim manager heb je te maken met verschillende situaties bij de opdrachtgever, zeker als er sprake is van  een verandertraject. De ene keer wordt er van je verwacht dat er structuur en helderheid in de organisatie wordt gebracht, de andere keer moet er meer focus op de markt en klant komen dan wel  meer aandacht voor het team en samenwerking. Welke kwaliteiten worden van je gevraagd of wil en kan je inzetten als interim manager tijdens verander trajecten? Welke verschillende rollen heb je? Waar ligt jouw persoonlijke uitdaging? Iedereen heeft verschillende stijlen en verwachtingen.

Tijdens de professionaliseringsavond van de nvim laat Floor van Wingerden van Perpetuum Organisatieontwikkeling de deelnemers kennismaken met een verkorte versie van het Insights Discovery instrument. Dit model geeft inzicht in je eigen voorkeuren met betrekking tot management- en communicatiestijlen. Dat helpt je om je klanten nog beter van dienst te zijn en diens doelstellingen te realiseren.

ebook cover2

Dit E-book gaat over de vijf vaardigheden waar het om draait bij operationeel management.

Organisaties staan voor de uitdaging om adequaat in te spelen op de ontwikkelingen die elkaar snel opvolgen in de wereld van nu. Het is aan jou als operationeel manager om visie en plannen te operationaliseren. Dat vraagt om de juiste leidinggevende met de juiste eigenschappen op de juiste plek. Die zorgt dat de klant krijgt wat hij nodig heeft, op tijd en van juiste kwaliteit. Maar ook dat medewerkers gemotiveerd zijn en blijven.
Ben jij die manager?
Dit E-book  helpt jou om een succesvol operationeel manager te worden!

Wil jij hier meer van weten?

Vul dan rechts je naam en je e-mailadres in, en je krijgt het E-book in je mailbox.
Je ontvangt dan bovendien regelmatig blogs over onderwerpen uit het vakgebied van management en organisatie.

Veel succes!

Joke Twigt

Je e-mailadres wordt nooit aan anderen gegeven en je kunt je eenvoudig weer afmelden.

Stephen-Covey

Welke manager in Nederland is hier niet groot mee geworden? Of is dat teveel verondersteld? Dan toch in ieder geval de stelling dat iedere manager op z'n minst gehoord heeft van de bestseller van Stephen R. Covey (overleden juli 2012). Meer dan 20 miljoen exemplaren zijn wereldwijd verkocht van dit meest bekroonde managementboek aller tijden. Is het lang geleden dat je het boek hebt gelezen? Staat het ongelezen in de boekenkast? Of kom je gewoonweg niet door het boek heen?