Ontmoet

Ontmoet

 Elke organisatie kent veranderingen. Niet zo nu en dan, maar voortdurend. Vaak zijn hierbij professionaliteit, effectiviteit, efficiency en resultaatgerichtheid veelgehoorde kreten. Evenzo zijn veel bedrijven maar moeizaam in staat om dergelijke s... Lees meer...

Visie

Visie

De ManagementZaak streeft naar bedrijfsmatigheid, kwaliteit en resultaatgerichtheid zónder het relationele aspect van de medewerkers in een organisatie uit het oog te verliezen. Zij levert organisatieadvies met een actieve bijdrage aan het ‘de... Lees verder

Aanpak

Aanpak

Kernwaarde binnen de ManagementZaak is het ondersteunen en helpen van organisaties en hun mensen om te veranderen met behoud van eigen identiteit. Een gerichte aanpak om mens en organisatie in beweging te brengen.   De ManagementZaak levert een... Lees verder

Portfolio

Portfolio

Overheid / politie, proces- en projectmanagement; Financiële dienstverlening / hypotheekbank, interim management; Overheid / gemeente, procesbegeleiding; Zorg / zorgkantoor, interim management; Non profit / ideële organisatie, procesbegeleiding en kwartiermaken...

deManagementStimulans©

deManagementStimulans©

U realiseert zich dat de kwaliteit van uw management niet helemaal de kwaliteit van morgen is, nodig is om uw organisatie flexibel te leiden. U staat voor de opgave om met minder ervaren mensen, minder geld en minder tijd meer rendement te behalen... Lees verder

Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2010 JoomlaWorks, a business unit of Nuevvo Webware Ltd.

Visie

De ManagementZaak streeft naar bedrijfsmatigheid, kwaliteit en resultaatgerichtheid zónder het relationele aspect van de medewerkers in een organisatie uit het oog te verliezen.

Zij levert organisatieadvies met een actieve bijdrage aan het ‘denken’ over de bedrijfsvoering en geeft bij voorkeur vervolgens leiding aan het uitvoeren van verbeteringen en veranderingen in die bedrijfsvoering, met andere woorden; het ‘doen’. Speerpunt daarin is de aandacht voor en interesse in mensen, zowel in het individu als het collectief.

 

Want medewerkers zijn toch in de eerste plaats vooral mensen….

 

Het doel van de ManagementZaak is tweeledig: enerzijds levert zij een bijdrage aan een doelmatiger bedrijfsvoering. Procesmanagement, kwaliteit en verankering in de organisatie zijn daarbij sleutelwoorden. Anderzijds werkt zij doelgericht aan een juist evenwicht tussen de resultaatgerichtheid én de mate van plezier en tevredenheid die mensen vinden in hun werk.

Humor en enthousiasme zijn daarbij onontbeerlijk.

 

Anders gezegd: het ‘harde’ resultaat is leidend, maar een ‘zachte’ verandering in houding, motivatie, gedrag en zingeving zal nog lang naijlen na vertrek. Als de tonen van een gong; wel voelbaar, nauwelijks hoorbaar.